PREKĘ GALITE GRĄŽINTI jei nusprendėte, kad nebenorite įsigytos prekės arba įsigijote brokuotą prekę.
Prekę galite grąžinti bet kurioje "Lagaminai.lt" parduotuvėje.
Būtina turėti įsigijimo dokumentą (pirkimo kvitą).
Dėmesio! Visos grąžinamos prekės tikrinamos.
Jei pakuotė ar prekė mechaniškai pažeista (išskyrus gamyklinį broką), pinigai bus negrąžinami bei prekės nebus keičiamos
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
Brokuotų prekių grąžinimas
Jeigu "Lagaminai.lt" parduotuvėje įsigijote netinkamos kokybės prekę, Jūs turite teisę reikalauti iš pardavėjo:
- pakeisti brokuotą prekę tinkamos kokybės preke;
- grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Broku nėra laikoma ir garantija nesuteikiama:
- jeigu dėl netinkamos priežiūros ir naudojimo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai, natūralus nusidėvėjimas.
Bet kokiems mechaniniams pažeidimams tokiems kaip lagaminų korpuso įskilimas, įplyšimas, nulaužti ratai, sulaužytos rankenos ir kita garantija netaikoma.
Tokio pobūdžio žala dažniausiai atsiranda dėl oro uosto bagažo skyriaus darbuotojų kaltės. Pastebėjus pažeidimus turite pateikti skundą. Jį pateikti reikia iškart po sugadinto bagažo gavimo, vėliau vežėjas turi teisę atsisakyti priimti skundą. Jeigu buvo laikomasi visų sąlygų, pinigai bus pervesti į jūsų nurodytą sąskaitą per 14 d.d.
Kokybiškų prekių grąžinimas
Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų įsigijimo arba pasikeisti jas kitomis prekėmis.
Prekės grąžinimo atveju, per 14 d.d. pervesime į nurodytą sąskaitą visus už prekę gautus pinigus. Šiuo atveju, prekes nemokamai galima priduoti mūsų parduotuvėse Vilniuje ir Kaune arba atsiųsti kurjeriu, adresu Jurbarko g. 2-202, Kaunas. Kurjerio paslaugas apmokėsite Jūs.
Atsiprašome už nepatogumus, bet pašte ar paštomate atsiimti grąžinamų prekių galimybių neturime.
Visos grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, nedėvėtos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, būti tos pačios komplektacijos.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (pirkimo kvitą).
Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pokyčiai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą.